Bannad som fan

Sa har det varit helg. Handelserik och fartfylld for min del. Arbetsveckan har borjat igen och allt ar "back to normal" for min del. Drog ut pa krogen (for ovanlighetens skull!) i fredags. Men blev inte inslappt da jag forra helgen forsokte klattra over staketet till puben. Grejen ar sahar va, jag har alltid varit lite smakat pa bartendern Pete och nar jag forra helgen blev utslangd kande jag bara "vaffan liksom". Dar stod jag, utanfor puben, utan jacka och smakat. PETE! Sa jag slangde mig over staketet - onskar dock att jag kom sa langt, for halvvags over trillade jag handlost ner som en annan pajas.
Hursomhelst, bruschoorna smugglade in mig pa puben i lordags kvall. Smart drag tyckte vi da. Men sen upptackte bouncern mig och slangde ut mig med huvet forut. Nu, nu ar jag portad i tva manader.

...och lite stolt ar jag allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0