Tjaba

Var i Sverige en svang over jul, ratt soft men kande inte som att jag fick ordentligt utlopp for mina porriga danser eller tillrackligt med sprit. Jag menar hur kul ar det med nagra glas vin och guitar hero som avslutades med stripp dart och hangel me mitt ex's basta kompis? Nej nej nej! Sprit vill jag ha!

Sen kom min raddning, JULDAGEN, dagen efter Jesus fodelsedag. Da va det dags, jag skulle va ett riktigt javla porr-paket, och OM jag va ett porr-paket! Jag va forfan porrigast av alla, anu porrigare blev jag efter X antal tequila (jag tror dom ar starkare i Sverige). Allt blev ratt suddigt och jag borja kanna hur golvet blev gungigare, det ar dags att kalva (spy) tankte jag. Letade genast upp en snubbe me en riktigt ful kavaj och placerade en pizza pa honom, madde genast battre. 


 



Ungefar sahar slutade min kvall pa tillnykringsenheten :)

Tjara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0