Snart ar det lordag igen!

Imorn ar det utgang, utgang betyder jakt! Jakt efter vada undrar ni da sakert? For oss brushor har i Fleet ar det en sjalvklarhet. Hur ni ska gora for att bli mer intresanta da.. Det ska jag beratta har!

Forst och framst beratta inte vad du heter, jag kommer inte komma ihag det efter anda. Ditt namn kommer vara "Wayne eller natt", noj dig helt enkelt. Va en armekille, och om du inte ar det, LJUG! Jag alskar killar som ljuger. Att du ar farsa ar ett krav, jag har namligen ett behov av att fa saga saker som "sugar dady" och "ay papi", skulle kunna kalla det father issues. Pengar (i vilket fall sa det racker till en taxi hem till millitarbasen). Om du nu inte har rad sa kan vi alltid ta en snabbis pa parkeringen utanfor pubben (kla dig varmt det ar snorkallt ute)! Och du deppa inte om jag hanglar lite me DJ:n, bartendern eller bouncern, det hor till det vanliga. Se det som en halsning mellan mig och personalens tungor!

Om du inte har nagonting av detta? Frukta inte, du kan alltid radda situationen med en sexig moppemurr!





Jag finns pa Emporium, sez dar ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHAHAH xD

2009-01-24 @ 03:33:12
Postat av: spookface

hahahaha.. det räddade min lördag... thx!! ;)

2009-01-24 @ 13:24:49
URL: http://helplessretard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0