Halligalli! En confession.

Kom hem sent igar kvall, smog in i koket for att undvika diktatorn. Trodde hon sov men det gjorde hon inte. Hon gjorde kaffe i den dar muggen som inte diskats pa flera veckor...urk (hon har en mugg hon alltid gor kaffe i. Diskar den inte emellanat och om det ar kaffe kvar i den sen gardagen varmer hon det i micron och dricker som ingenting hant). Det jag skulle komma till var att jag fick skall. Igen. Mina bruschoor hade haft kul i mitt sovrum och slangt upp underkladerna i taklampan. Och sa kan man ju inte ha det. Fick jag bestamt veta. Sa da tog jag hennes kaffemugg och slangde den i golvet. Sen gick jag och la mig. Snacka om att hon blev paff.


Men nu sitter jag har och limmar ihop den javeln...


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, din blogg är mycket underhållande. Vem är diktatorn? :)

2009-01-12 @ 19:36:55
URL: http://blackrainbow.blogg.se/
Postat av: tirees

Hahah illa....

2009-02-05 @ 12:57:35
URL: http://tirees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0