Gissa laten

Vad ar det har for lat? Gissa ratt och du kommer vinna. Och du, ta det har med en nypa salt - hur jag oversatt texten alltsa.


Bebis, bebis, nar vi forst mottes
Har aldrig kant nanting sa starkt
Du var som min alskare och min basta van
Allt inslaget i ett, med en rosett pa

Och helt plotsligt nar du stack
Visste jag inte vad jag skulle gora, det ar som ett skott
som far mig att snurra runt och nu ar mitt hjarta ensamt
Jag kanner mig sa tom och ihalig


Och jag kommer aldrig ge mig sjalv sasom jag gav mig till dig
Du kanner inte ens igen satten du slog mig pa eller hur?
Det kommer kravas ett mirakel for att fa mig tillbaks
Och du ar den att skylla


Och nu kanner jag som oh, du ar anledningen jag tanker
Jag vill inte roka alla de har cigaretterna mer
Antar att det har ar vad jag far for onskefullt tankande
Jag skulle aldrig slappt in dig genom min dorr

Nasta gang du vill fortsatta och ga
Borde jag bara lata dig gora det
Det ar inte underhallande sasom jag tanker


Det ar som att jag checkat in pa rehab
Bebis, du ar min sjukdom
Det ar som att jag checkat in pa rehab
Bebis, du ar min sjukdom


Javlar, ar det inte konstigt nar karleken slas i spillror?
Du gor vadsomhelst for den du alskar
For varje gang du behovde mig var jag dar
Det ar som att du var min favoritdrog

Enda problem ar att du anvande mig
Pa ett annat satt an vad jag anvande dig
Men nu nar jag vet att det inte ar meningen
Maste du ga, jag behover vinna mig sjalv over dig

Inte kommit pa vilken lat det ar an? Tough luck.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Rihanna med rehab

2009-01-20 @ 20:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0