Bruschaan goes wild

Hade slagit mig ner i soffan efter ett par drinkar. Ma handa att det blev nagra fler an rekommenderat. Dar sitter man och plotsligt far jag sallskap. Jag ar "a man on a mission". Jag vet vad som maste goras. Hander runt midja och pa lar, sakta trevandes upp langs pa laret in under kjolen. Pang pa. Rockhard.
Till min lycka ar bruschoorna dar och tar kort pa oss. Men bryr jag mig? NEJ.
Detta ar ett kapitel som maste avslutas. Och jag vet precis vart. Parkeringen. Igen...

Jag tackar Gud, Buddha, Allah, Bruschoorna, Piff och Puff for att vi inte kom sa langt.

Han hade moppemurr.
Ni vet sant dar ackligt fjun som inte hunnit bli en riktig mustasch.
Bara jag tanker pa det vander det sig i magen.


Det varsta ar att jag slicka pa den.

Kommentarer
Postat av: Carolin♥

haha, roligt att du kommenterar fast du inte gillar den :)

Eller gilla den ena inlägger iaf.



Och jag har faktiskt aldrig varit där inne om jag ska vara helt ärlig! Men jag fick höra av min kompis att den bilden va där med! :)



Jag gillar ditt namn iaf

Kram

2009-01-20 @ 21:58:10
URL: http://fiinacaroliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0