Tjaba

Da niggah is on da blogg(dot)se!

Helgen har varit hyfsat lugn, bortsett fran fredagen. Jag och brushan skulle ha en chill-kvall som slutade pa krogen. Dar blev det gratisdrinkar, tumbrottning med bartenderna och hangel i Basshunters bil.
Darefter akte jag taxi till militarpolisens bas med Wayne eller nat. Forst trodde jag att taxichaffisen var Gary the snail, mitt gamla knull, men blev lattad nar jag kom pa att han faktiskt ocksa ar i armen, sa varfor skulle han extraknacka som taxichaffis?

Kom till brushan klockan atta pa morgonen; kande mig helt sonderknullad. Brushan kom tydligen hem klockan halv sex pa morgonen, efter att ha spenderat halva natten i Basshunters bil. Atminstone var hon i en bil med sitt ragg denna gangen, och inte utanfor. (Lang historia)...

Tjara!
xoxoxoxoxoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0