Tjaba!

Tankte beratta en liten 'anecdote' sa att saga. Den handlar om hur jag fick min van "Bogen".
Det var en morgon for lange sen....eller egentligen borjade det en natt, om jag ska vara arlig. Jag blev dumpad pa telefon (trodde jag), och borjade storlipa (saklart). Efter ett 538 ar langt forhallande blir jag dumpad pa sms.

Sjalvklart kommer mina brushor till undsattning morgonen darpa, med vin och Doritos i navarna. Lattpaverkad som jag ar sitter jag snart pa diskbanken dar hemma och dansar med en vattenpistol.
Jag vet inte vem av oss det var som tyckte att vi skulle ga till puben, men i alla fall; sagt och gjort.

Efter tomda planbocker var jag fortfarande inte mattad pa sprit. Det var nagonstans dar som jag fick den gyllene iden om att hoppa upp pa baren, stalla mig pa alla fyra och borja 'porra' mig. Vad jag da inte hade en tankte pa var att jag hade en kjol, ganska kort pa mig. Den kasade naturligtvis upp, till resten av pubens gasters fortjusande(?)
"Jag kan fixa jobb till dig har", sager den lilla sota Bogen. Och det var sa jag larde kanna honom. Varfor han fick smeknamnet Bogen (med prickar over o:et) far ni veta en annan gang mina kara sma barn!

Fast, jag far ju inte glomma att beratta att jag aven pussade en 40-arig gubbe!

Tjara.

Kommentarer
Postat av: hannah

desamma

2008-12-16 @ 15:45:33
URL: http://hannahslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0